Pojištění vozidel Jízda - Produktová komunikace a reklamní kampaň

Připravili jsme kompletní návrh vizuální komunikace a také reklamní kampaň nového pojistného produktu - havarijního pojištění a povinného ručení - Jízda.

 

 

Na základě zadání od našeho klienta, Pojišťovny VZP, a. s., jsme připravili komunikační koncept, který jsme postavili na osobnosti známého zpěváka Jiřího Korna. Koho z nás někdy na cestách nedoprovázely jeho písničky, že?

Zároveň jsme navrhli i název produktu - Jízda. Chtěli jsme, aby produkt nesl český název a zároveň odrážel to, o čem vlastní produkt je. Logotyp produktu Jízda zapadá do koncepce korporátní identity, podle které jsou značeny ostatní produkty Pojišťovny VZP, a. s.

Součástí kampaně je reklamní spot, ve kterém si hlavní roli vzal na sebe Jiří Korn. Koncept reklamy, stejně jako scénář a produkci jsme připravili v našem studiu.

Hlavní spot je doprovázen sérií pěti minispotů, které mají též osvětový charakter. Řešíme v nich ty nejpalčivější otázky, na které může řidič v sliničním provozu narazit a je dobré na ně nezapomínat.

     


     

 

 

Klíčový vizuál kampaně pracuje s pozadím reklamního spotu a také s fotografií osobnosti Jiřího Korna, který skrze trefný headline promlouvá k veřejnosti.

Na základě klíčového vizuálu vznikla řada exekucí - letáky, plakáty, on-line bannery, vizuály a reklamy pro sociální sítě apod.

Zároveň jsme pro kampaň připravili kompletní on-line pokrytí v kampaních na Youtube, Facebooku a v bannerové síti Google Adwords.