Když Siemens přináší nové technologie, jsme u toho
Klient: Siemens
Přední technologická společnost Siemens chtěla na LinkedInu představit jak pomáhá průmyslovým firmám snižovat spotřebu energie, CO₂ emise a prodlužovat životnost zařízení – a to prostřednictvím technologií, digitalizace a systémového přístupu.
Cílem kampaně bylo
- představit nové produkty srozumitelně a vizuálně atraktivně
- zaujmout v prostředí B2B feedu na LinkedInu i přes vysoce technickou podstatu tématu
- respektovat korporátní brand identitu a zároveň přinést svěží vizuální formu
Podklady a insight od klienta
- rámcový koncept kampaně a úvodní texty
- základní technická zadání a datasheety k jednotlivým systémům
- volnost v přístupu ke kreativitě a zpracování
Výzvy
- pochopit a uchopit téma tak, abychom ho dokázali “přetlumočit” širšímu publiku
- najít správnou míru mezi nutností komunikovat odborné detaily a procesy a přílišně “popularizačním” nebo “lidovým” jazykem
- množství kampaňových formátů




Co jsme realizovali
Rozsah a formáty
- 10 kategorií výstupů a reklamních formátů
- každý výstup byl zpracován ve dvou jazykových mutacích (anglicky, německy)
- kombinace statických vizuálů, carousel postů a animovaných videí
Obsahová a vizuální exekuce
- úprava textů a tvorba headlinů copywritingu pro stručné, úderné, srozumitelné B2B sdělení
- návrh grafických vizuálů, tvorba animací a krátkých videí s motion grafikou dle brand manuálu Siemens
- optimalizace výstupů pro kampaňové formáty na LinkedInu
Výsledek
Vznikla vizuálně i jazykově konzistentní a široce srozumitelná LinkedIn kampaň, která:
- odpovídá brand standardům Siemensu
- zpřístupňuje složité technologie širšímu B2B publiku
- generuje engagement a viditelnost brandu v rámci cílové skupiny
Shrnutí
Proměnili jsme technický jazyk v silné sdělení. Vznikla kampaň, která i náročné téma komunikuje jednoduše, přesně a s výkonem, který obstojí i na sociálních sítích.