Jak jsme rozjeli Facebook a Instagram sítě čerpacích stanic one1
Naše agentura byla pověřena kompletním nastavením komunikace sítě čerpacích stanic one1 na sociálních sítích od základů – od prvního příspěvku až po plnohodnotný obsahový ekosystém. Úkolem bylo sítě nastartovat, konsolidovat, vizuálně osvěžit a sjednotit.
Klient: one1
one1 je síť moderních čerpacích stanic, která redefinuje standard v oblasti služeb pro řidiče. Nabízí nejen tankování:
- věrnostní program TOPCard
- vlastní gastro značku café1
- důraz na kvalitní pohonné hmoty a příjemný zákaznický zážitek
Zadání: Postavit komunikaci od nuly
- převzít existující facebookový profil a založit nový profil na Instagramu
- nastartovat a konsolidovat komunikaci na sociálních sítích
- vizuálně osvěžit a sjednotit komunikaci
- zvýšit povědomí o značce one1
představit jednotlivé služby (čerpací stanice, café1, TOPCard) - vytvořit aktivní komunitu sledujících
Náš přístup
Analýza a témata
Na základě průzkumu a zmapování světa one1 jsme definovali klíčové tematické okruhy:
- aktuální akce a slevy
- edukace o palivech a službách
- produktové tipy
- zákulisní příběhy z provozu
Obsahový plán
Vytvořili dlouhodobý content plán, který drží rytmus, rozvíjí příběh značky a zároveň je flexibilní pro ad hoc příspěvky.
- dlouhodobý content plán
- flexibilita pro aktuální dění (otevírání nové stanice, promo akce)
- udržování konzistentního tónu a vizuální identity
Produkce obsahu
Důraz klademe na vizuální kvalitu i různorodost formátů:
- grafika a copywriting – ustálení a rozvoj signifikantního stylu komunikace
- Reels & Stories – dynamické formáty, zákulisní obsah, trendující obsah, soutěže, akce
- animace a motion grafika – vysvětlení složitějších sdělení (např. benefity nafty bez biosložky)
Kampaně a HR komunikace
- pravidelné kampaně na vybrané benefity a akce
- podpora HR komunikace na LinkedIn, popř. v síti Meta
Community management
- aktivní odpovědi na komentáře a zprávy
- podpora interakce – sociální sítě jako prostor pro dialog, ne jen jednostranná komunikace
Konzultace & reporting
- pravidelná analýza engagementu, dosahu a efektivity jednotlivých formátů
- konzultace a průběžné úpravy strategie
Výsledky
- nastartovaná a konsolidovaná online komunikace na socials
- sjednocený vizuální styl a čitelná identita značky
- vybudování jasně rozpoznatelného stylu na Facebooku a Instagramu
- zvýšení viditelnosti značky v prostředí Facebooku a Instagramu
- kombinace obsahu, který propojuje praktické informace, brandbuilding a zábavu
- vznikající komunita sledujících, kteří se značkou interagují – organicky i prostřednictvím placených kampaní
- pravidelné kampaně
Shrnutí
Podařilo se nám nastavit pevný základ, sítě vizuálně sjednotit a nastartovat smysluplnou komunikaci. Na těchto základech lze stavět i v budoucnu – ať už při otevírání nových čerpacích stanic, nebo při uvádění dalších služeb značky.
Podívejte se jak vypadá komunikace společnosti one1 na Instagramu a Facebooku.