Blog

Nesouhlasí vám počet kliknutí v kampaních Google Ads ve srovnání s počtem návštěv dle Google Analytics?

9. 3. 2023

Existuje několik možných důvodů, proč se mohou lišit počty kliknutí v Google Ads a počet příchodů na web v Google Analytics:

Chybné nastavení sledování konverzí - Pokud je sledování konverzí v Google Analytics špatně nastavené, může dojít k chybám v počtu příchodů na web.

Špatné odkazy - Pokud jsou odkazy v reklamě Google Ads špatně nastavené, mohou vést na stránky, které nejsou sledovány v Google Analytics.

Zpoždění aktualizace - Data v Google Analytics mohou být zpožděná, což může způsobit rozdíl v počtu příchodů na web.

Blokování JavaScriptu - Pokud jsou některé skripty v Google Analytics blokovány v prohlížeči uživatele, nemohou být data zaznamenána správně.

Filtrování dat - Pokud jsou data v Google Analytics filtrována nebo upravována, může dojít k rozdílu v počtu příchodů na web.

Je důležité prověřit každou z těchto možností, abyste zjistili přesnou příčinu rozdílu v počtu kliknutí a příchodů na web.

Mohlo by vás zajímat

Jaké analytické služby nabízíme pro váš web? Přehled našich služeb

6. 3. 2024

Kolik stojí výroba HTML5 on-line bannerů?

16. 11. 2023

Umělá inteligence v praxi: Jak naše reklamní agentura využívá AI pro copywriting, analýzu dat a tvorbu vizuálů

5. 8. 2023