V dnešní digitální době je komunikace a sdílení informací klíčovým aspektem našeho každodenního života. Sociální sítě hrají v tomto směru významnou roli. Jednou takovou, v poslední době velmi oblíbenou, sociální sítí je Telegram. Jedná se totiž o velice bezpečnou platformu, která nabízí spolehlivý a rychlý způsob komunikace a sdílení souborů mezi uživateli.
Efektivní komunikace mezi klientem a agenturou je klíčová pro úspěšné započetí i dokončení projektu. Pro udržení dobrých vztahů a hladký průběh komunikace je třeba dodržovat několik základních pravidel. Pojďme se jim podívat na zoubek.
Existuje několik možných důvodů, proč se mohou lišit počty kliknutí v Google Ads a počet příchodů na web v Google Analytics:
Pokud potenciální klient hledá reklamní agenturu, měl by své požadavky a cíle co nejjasněji definovat a sdělit je agentuře. Zároveň by měl být připraven odpovědět na otázky týkající se jeho obchodu, cílové skupiny a preferencí v oblasti reklamy.
HR marketing se vztahuje na strategie a aktivity, které mají za cíl přilákat kvalitní kandidáty a udržet stávající zaměstnance spokojené. Jeho hlavním účelem je budování pozitivního zaměstnavatelského značky, která přináší konkurenční výhodu na trhu práce.
V marketingové agentuře pracují různí lidé s různými odbornostmi a dovednostmi. Mezi hlavní pozice patří account manager, specialista na sociální média, analytik, copywriter, projektový manažer a tým grafiků. Všichni tito lidé spolupracují na plánování a implementaci marketingových projektů pro klienty agentury. Pojďme si představit jednotlivé pozice, a co mají na starost.
S pojmy jako KPIs, layout nebo SEO jste se ve spojení s marketingem již určitě setkali. Ale víte, co se za těmito pojmy skrývá? Pro lepší orientaci v marketingu jsme pro vás vytvořili marketingový slovník s často používanými pojmy.
V záplavě marketingových pojmů a definic patří „interní marketing“, případně „interní marketingová komunikace“, mezi ta známější slovní spojení. Co se však ví méně, je to, že interní marketing není pouze záležitostí velkých firem s tisíci zaměstnanci, ale zanedbávat by ho neměly ani menší firmy. A teď si vysvětlíme proč.
Věnujeme se úplné správě sítí. Zahrnuje tvorbu strategie, obsahového plánu, grafickou tvorbu, přípravu videí a animací až po správu placených kampaní na Facebooku, Instagramu a Linkedinu. Do sociálních sítí zapojujeme také Youtube.
Reklamní agentury neustále hledají inovativní způsoby, jak oslovit a zaujmout své cílové publikum. ChatGPT, vysoce pokročilý jazykový model vyvinutý společností OpenAI, nabízí řešení pro efektivní a efektivní marketing. Díky své všestrannosti, schopnosti zvládat velké objemy zákaznických interakcí a možnostem personalizace je ChatGPT cenným nástrojem pro reklamní agentury, které chtějí zůstat na špici v rychle se rozvíjejícím světě marketingu.